2013. „DYNAMICZNA TOŻSAMOŚĆ – WARSZTAT ONLINE JAKO DIALOG POKOLEŃ”

DT 2013 Na koncepcie Dynamiczna Tożsamość powstał kolejny projekt edukacyjny, w którym realizujemy założenie, że edukacja medialna to dialog międzypokoleniowy na temat znaczenia i wpływu korzystania z digitalnych środków masowego przekazu na naszą tożsamość: i digitalną i rzeczywistą.

W 2013 roku realizujemy kolejny projekt edukacyjny – warsztat online o tożsamości online dla młodzieży i dorosłych grających w parach pokoleniowych.

„DYNAMICZNA TOŻSAMOŚĆ – WARSZTAT ONLINE JAKO DIALOG POKOLEŃ” to projekt edukacyjny koncentrujący się na przygotowaniu integracyjnej gry interaktywnej w technologii Augmented Reality [Rozszerzonej Rzeczywistości] o tożsamości online dla uczniów gimnazjum, liceum i dorosłych, szczególnie zagrożonych wykluczeniem.
Udział w projekcie i tworzenie gry będzie odbywać się w czasie warsztatów roboczych i konferencji warsztatowych pod opieką instruktorów, pedagogów i edukatorów w Gdańsku.

Projekt realizujemy przy partnerskiej współpracy i współdziałaniu:

Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień
Muzeum Narodowego w Gdańsku

Organizatorem Projektu jest: Fundacja Citizen Project.
Autorami projektu są: Beata Staszyńska i Onno Hansen.

Projekt jest współfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego